Rice Milk Bar








Sabun ini memang murah. Sangat-sangat murah untuk penggunaan sebulan  - 2bulan. 
Kami bukan sahaja menggunakannya di muka tetapi juga semasa mandi !

Tak mahal hanya RM10.00 - 1 bar

Beli 6 bar = RM50
Beli 12 bar = RM90
Beli lebih? 
Email untuk Quotation ok

Free Pos

Dari pengalaman kami dan yang mencuba :

Bau memang wangi. Sangat-sangat wangi. 

Kami bukan sahaja menggunakannya di muka tetapi keseluruhan badan 

Ternyata sekali pemakaian sudah rasa bersihnya dan nak je basuh muka lagi dan lagi

Bahagian-bahagian gelap tu ada perubahan. Tetapi kami scrub dulu dengan Yoko Spa Milk Salt untuk buang sel kulit mati. If not, macamana nak meresap dalam kulit.

Untuk bahagian muka, tiada pun tindakbalas yang negatif. Bahagian jeragat agak cerah dari dulu. Kami juga makan Beautskin dan Sne untuk dalaman. Jadi Rice Milk soap ini membantu dari luar.

Rating kami : 4/5
Komen kami : Kami akan teruskan penggunaan Rice Milk Bar ini. Kami akan beritahu dari masa ke semasa. 



Baca general info di bawah :

~ Sabun Kecantikan ni untuk mencerahkan kulit wajah/badan dari kesan-kesan gelap..
100% ORI dari susu beras dengan haruman semula jadi..
~Sabun yangg lembut dgn buih yang sangat halus & menjadikan kulit lebih putih, lebih cerah, cantik & gebu sehalus kulit bayi.
~ Sangat bagus untuk menanggalkan daki-daki pada bahagian kulit yang sering terlindung seperti :
1. Bawah ketiak
2. Bawah pelipat siku & lutut
3. Bahagian tengkuk & celah paha

Yang penting :
Produk kecantikan dari alam semulajadi
~ tiada bahan kimia
~ produk dari thailand (tahu kan gadis chiangmai semuanye comel2 kulit halus, gadis siam memang amalkan lumur kulit dengan beras sebab tu kulit dorg halus mulus)
~ mengebukan dan mencerahkan kulit
~ menghilangkan bintik-bintik hitam
~ menghaluskan kulit
~ parut akan pudar / hilang
~ kulit lembab berseri2
~ berkesan meningkatkan aura seri wajah
~ berkesan menjadikan kulit lebih halus, bebas cela, tegang dan anjal serta awet muda
~ berkesan menghilangkan parut jerawat dan jeragat
~ berkesan menanggalkan makeup pada wajah
~ berkesan mencerahkan ketiak hitam,celah-celah paha dan lutut, serta siku hitam
~ sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit kering dan kulit sensitif
~ sesuai digunakan untuk kulit wajah dan tubuh
~ berkesan menghilangkan bau badan dan sesuai utk org yg kuat berpeluh

Bahan dalam Rice Milk Bar ini

*Rice Milk Extract
*Vitamin B3
*Vitamin E
*Olive oil
*Palm Oil
*Natural Glycerin

Cara penggunaan - macam biasa sahaja

1) Basuh muka anda terlebih dahulu dengan air bersih. Selepas itu, ambil Rice Milk Bar di tapak tangan anda sehingga mendapat buih. Kemudian letakkan buih itu ke wajah anda dan gosok ke seluruh wajah. Biarkan buih-buih ini meresap ke kulit muka anda selama 2 hingga 3 minit. Selepas itu bersihkan wajah anda dengan air bersih. Lap sehingga kering.

2) Kalau di badan tu, mandi dan sabun macam biasa. Kemudian jika malas nak tunggu gosok lah gigi hehehe selepas letak Rice Milk Bar ni di muka dan badan tu. Senang kan! Senang dan cantik!

TESTIMONI PENGGUNA - Bukan dari Myjuliaes.com
Anda cuba dan berikan kami testimoni anda
1) Testimoni bertulis melalui email | sms : Percuma 1 bar
2) Testimoni bergambar : Percuma 3 bar

TESTIMONI 1

Saya telah mengguna sabun kecantikan susu beras dan setakat ni amat puas hati. Buih sabunnya yang halus dan lembut membuatkan kulit wajah jadi lebih licin dan tidak kusam. Ia dapat membuang sel kulit mati, kesan jerawat, mengecil pori muka dan mencerah kulit. Saya sangat berpuas hati

TESTIMONI 2

Saya sungguh berpuas hati setelah menggunakan sabun kecantikan ini, kerana ia menghaluskan kulit muka saya , lebih licin , liang roma semakin kecil, muka terasa tegang saya mendapat keyakinan apabila berurusan dengan ramai orang. Anda patut mencubanya ...barulah mendapat tahu kebaikannya, lagi ianya menjimatkan"

TESTIMONI 3

Selama ini saya mempunyai masalah kulit wajah yang tidak bermaya, kusam dan berjeragat. Selepas 3 hari menggunakannya, wajah saya nampak bersinar dan berseri. Jeragat juga semakin hilang. Saya sangat gembira dengan keberkesanan SABUN SUSU BERAS. Suami dan keluarga saya pun sangat berpuas hati dan mengalami perubahan seperti yang saya alami.

TESTIMONI 4

SABUN SUSU BERAS bagus kerana bila kita menggunakannya kulit kita tidak berminyak dan kulit kita juga menjadi tegang. Bekas hitam yang ada di muka juga beransur hilang.Yang paling bagus ialah kulit wajah bertambah halus.

TESTIMONI 5

Setelah saya memakai SABUN SUSU BERAS ,kulit saya yang selalu kelihatan berminyak telah berkurangan.Bintik-bintik hitam di muka saya pun telah berkurangan. Saya suka sabun ini kerana keharumnya yang berbeza dengan sabun yang lain.Memang bagus lah!!

TESTIMONI 6

Setelah saya menggunkan SABUN SUSU BERAS , kulit saya menjadi tegang dan cerah.Sabun ini berkesan mengurangkan kesan kesan jeragat pada muka walaupun baru menggunakannya untuk beberapa hari. Kesannya amat ketara hingga sering ditegur oleh kawan-kawan.Kini saya yakin dengan produk ini dan akan terus menggunakannya.

TESTIMONI 7

Saya sudah berumur 54 tahan,wajah saya sudah ada tompok-tompok hitam.Setelah saya mencuba SABUN SUSU BERAS ,tompok-tompok hitam di wajah saya beransur hilang.Jadi saya pun mempromosikan sabun ini kepada kawan-kawan saya.See More

0 comments: