MAGICRYST

Dengan Magicryst, kini saya bebas bau badan

Tubuh bersuara ? 
Sebenarnya badan kita mampu memberikan clue tentang masalah kesihatan. 
Ia akan menunjukkan simptom yang kadangkala sukar dimengertikan.

Contohnya, rambut anda gugur dengan banyak, wujud tanda kekuningan di tapak tangan, mata bergetar, badan berbau, dan macam-macam lagi.

Kita, ( ya - saya & anda yg sedang baca nie ), seharusnya peka dengan suara-suara tubuh.

Badan berbau paling memalukan. Betul tak? 

Sebab melibatkan orang lain. Ke mana saja atau apa saja aktiviti yang dibuat, badan yang berbau menyukarkan komunikasi. Badan berbau berpunca dari bakteria, jika tidak dibersihkan baunya akan semakin menyengat. 

Takkan asyik nak mandi je setiap kali badan berbau kan ?

Eh, jangan susah-susah. Tak perlu nak mandi setiap 3 jam..


Waktu mandi pagi, silakan mandi bersih-bersih dan kemudian pakai Magicryst. Spray di ketiak kanan dan ketiak kiri. Percayalah, badan anda akan segar sentiasa dan tidak ada lagi bau 'hasheeem' menyengat tu.




” Yes! sekarang semua baju dah boleh pakai.. badan dah tak berbau. sukanya !! terima kasih Magicryst “

Bahagia betul bila bebas memakai apa saja fesyen dari pelbagai jenis fabrik.

 


Apabila badan berbau, kita mudah rimas dengan baju yang mudah berbau busuk dan cepat basah, terutama yang bukan dari kain cotton. 

Ada baju yang cantik corak & potongannya, tetapi disebabkan kainnya mudah busuk bila berpeluh, maka baju itu hanya duduk dalam almari saja. Sedihnya.

Ramai pengguna Magicryst berasa sungguh gembira kerana semua baju-baju yang masuk dalam kategori ‘ blacklist’ sebab mudah berbau itu, kini sudah boleh dipakai dengan senang hati.

Tak perlu lagi nak beli baju lain semata-mata nak atasi masalah bau badan. Hanya sembur magicryst selepas mandi, badan segar dan bersih sepanjang hari.

Deodoran Semburan Anti Bau BadanBagi anda yang masih ragu-ragu dengan magicryst, apa kata CUBA saja ! 

Baru tahu betapa MAGIC nya MAGICRYST ini :)






HANYA RM 8.00






Biodata MAGICRYST :-

    * Deodoran Semburan Anti Bau Badan
    * Memberi Perlindungan Menakjubkan
    * Semburan Tanpa Pewangi
    * Formulasi Mencegah Bau Badan Secara Semulajadi Yang Menakjubkan
    * Semburan Yang Tidak Berwarna
    * Semburan Tidak Berbau
    * Semburan Tanpa Alkohol
    * Tidak Kesat
    * Tidak Melekit
    * Cepat Kering
    * Tidak Berpeluh
    * Selamat Dugunakan
    * Mudah dibawa kemana-mana




Testimonials :-

safiza said...

saya telah memakai deodoran magicrsyt selama lebih 2 tahun sebelum ianya dikomersilkan, byk membantu org lain saya wujudkan ia sbg satu produk, ternyata ia berkesan yg penting saya dah x bergantung dgn deodoran lain ia non alcohol, belilah anda mampu rm8 shj!


Kisah ini berlaku pada Raya Kedua di kampung saya...

Saya perkenalkan Magicryst pada pakcik saya. Saya beri 1 botol untuk dia cuba. Pesan saya, sembur lepas mandi..lepas tu seharian tak melekit badan. Di kampung memang panas cuacanya. Lalu Pakcik saya pun mandi dan pakai Magicryst. Selepas itu kami berpisah kerana masing-masing beraya lain-lain tempat.
Keesokan harinya,  pakcik saya call .
Anda tahu apa dia cakap ?
" Kasi pakcik 3 botol Magicryst...semalam sampai ke malam tak mandi-mandi. Badan tak melekit dan tak bau busuk. Memang power lah ! "
Ha... kan saya dah cakap. Magicryst memang berkesan. Pakcik saya dah cuba, anda bila lagi ?



PROMOSI FREE MAGICRYST




Tips wangi dengan Magicryst
  • Tukar baju dengan kerap dan jangan biarkan baju basah mengering pada tubuh kamu. Bawa pakaian ekstra sekiranya kamu akan bersukan. 
     
  • Pakai baju yang longgar diperbuat daripada bahan yang ringan. Ia akan mengelakkan kamu banyak berpeluh. 
     
  • Mandi dengan kerap. Jika kamu mandi sekali sehari, ia tidak mungkin mencukupi. Mandi sekali pada waktu pagi dan petang. Ia akan membuatkan kamu berbau wangi dan segar. 
     
  • Gunakan MAGICRYST dan kolon wangi. Kolon yang berbau ringan boleh disembur dengan jumlah sedikit. Jangan over sembur sampaikan sakit hidung dibuatnya! 
     
  • Gunakan deodorat dan semburan kaki yang wangi. Ia berguna untuk mengelakkan bau kaki yang busuk. Soda penaik juga boleh menyerap lembapan dengan baik. Kamu boleh memilih untuk menggunakannya sekiranya kamu tidak berpeluh banyak. 
     
  • Basuh baju kamu dengan sabun yang wangi. Biar ia kering sepenuhnya sebelum pemakaian. Ia akan memberikan kamu bau wangi dan bersih sepanjang hari. 




    Website counter

     

0 comments: